Lesní pedagogika jako předmět pro posouzení a hodnocení pomocí metody "flow" – Bc. Štěpánka Jouzová
Bc. Štěpánka Jouzová
Diplomová práce
Lesní pedagogika jako předmět pro posouzení a hodnocení pomocí metody "flow"
Forest pedagogy as a subject for assessment and evaluation using the "flow" method
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřena na lesní pedagogiku a metodu flow. Lesní pedagogika je součástí mezinárodního environmentálního vzdělávání a vzdělávání pro udržitelný rozvoj. Programy lesní pedagogiky v České republice jsou připravovány pomocí uvedené metody. Za otce lesní pedagogiky je považován Američan Joseph Cornell, v jeho pojetí je cestou k poznání přírody zážitek. Proces učení pomocí zážitku …víceAbstract:
This thesis is focused on forest pedagogy and the flow method. Forest pedagogy is an integral part of environmental education and education for sustainable development. Czech forest pedagogy programs are prepared using before mentioned method.The founder of forest pedagogy is considered to be American nature educator Joseph Cornell. His approach is that experience is the best way to learn about nature …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Ing. Michal Hrib, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JOUZOVÁ, Štěpánka. \textit{Lesní pedagogika jako předmět pro posouzení a hodnocení pomocí metody ''flow''}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Fakulta lesnická a~dřevařská. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/lnu6cp/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Fakulta lesnická a dřevařskáČeská zemědělská univerzita v Praze
Fakulta lesnická a dřevařskáMagisterský studijní program / obor:
Lesní inženýrství / Lesní inženýrství
Práce na příbuzné téma
-
Vzdělávání v oblasti trvale udržitelného rozvoje
Karolína Mádlová -
Environmentální projekty a téma udržitelného rozvoje ve vzdělávání
Jan KAŇKA -
Trvale udržitelný rozvoj litovelského regionu. Rozvoj kompetencí žáků gymnázií.
Daniel Bačovský -
Environmentální dopady na rozvoj měst a sídel v Jihomoravském kraji
Kamila Procházková -
Právní aspekty těžby ropy a plynu v Severním ledovém oceánu a vliv těžby na životní prostředí a udržitelný rozvoj
Nela Faltusová -
Energetika a její vliv na trvale udržitelný rozvoj s důrazem na environmentální pilíř
Stanislav Šebek -
The Sustainable Development Program until the Year 2030 and its Impact on Chinese companies
Mingru Li -
Lesní pedagogika
Jiří Čech
Název
Vložil
Vloženo
Práva