Pozitívny body image v reklame a jeho vplyv na mladé ženy – Monika Paračková
Monika Paračková
Bakalářská práce
Pozitívny body image v reklame a jeho vplyv na mladé ženy
Pozitivní body image v reklamě a jeho vliv na mladé ženy
Anotace:
Tématem této práce je "Pozitivní body image v reklamě a jeho vliv na mladé ženy". Cílem této práce je zjistit zda reklamní kampaně zaměřené na pozitivní body image napomáhají zvýšení sebevědomí a pozitivnímu vnímání vlastního těla u adolescentek od 13-19 a mladých žen od 20-30 narozdíl od reklam propagujícími negativní body image žen. A rovněž zjištění případného zájmu o zvýšení množství body pozitivních …víceAbstract:
The topic of this bachelor thesis is „Positive body image in advertising and its impact on young women“. The aim of this work is to find out whether ad campaigns focusing on positive body image help to increase self-confidence and positive perception of body of adolescents from 13-19 and young women from 20-30 compare to advertising promoting negative body image in women. And, at the same time, ascertaining …víceAbstract:
Témou tejto bakalárskej práce je „Pozitívny body image v reklame a jeho vplyv na mladé ženy“. Cieľom tejto práce je zistiť či reklamné kampane zamerané na pozitívny body image napomáhajú zvýšeniu sebavedomia a pozitívnemu vnímaniu vlastného tela u adolescentiek od 13-19 a mladých žien od 20-30 v porovnaní s reklamami body negatívne propagujúcimi ženy. A zároveň zistenie prípadného záujmu o zvýšenie …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 11. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73457
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2018
- Vedoucí: Oldřich Vávra
- Oponent: Marcela Zamazalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73457
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Vliv sociální sítě Instagram na body image dívek ohrožených poruchami příjmu potravy
Veronika Schiesslová -
Body image u adolescentiek s ťažkým zrakovým postihnutím: komparatívna štúdia medzi Českou republikou a Slovenskom
Lívia Brodanská -
DIFFERENCES BETWEEN YOUNG MEN AND WOMEN IN THE EFFECTS OF THE IDEALIZED BODY IMAGES ON SATISFACTION WITH THE BODY AND PERSONALITY OF THEIR OWN AND THOSE OF THEIR PARTNERS
Michaela Grasserová -
Body image v kontextu prožívané míry úzkosti, depresivity a perfekcionismu v období mladé dospělosti
Martin Podešva