Psychologické aspekty na trhu v hotelnictví – Bc. Iuliia Nikitina
Bc. Iuliia Nikitina
Bachelor's thesis
Psychologické aspekty na trhu v hotelnictví
Psychological aspects of the hotel market
Abstract:
Pohostinský průmysl je dnes jedním z velkých a rychle se rozvíjejících systémů ekonomického sektoru. V každém hotelovém podniku důležité místo patří vřelosti a pohostinnosti. Cílem práce je na základě provedeného dotazníkového šetření mezi klienty hotelů vytvořit doporučení pro hotelové zařízení nebo marketingové agentury, které tato zařízení propagují, pro zlepšení prezentace hotelu ve fázi prodeje …moreAbstract:
The hospitality industry is today one of the large and rapidly developing systems of the economic sector. The warmth and hospitality of every hotel is an important place. The aim of the thesis is to create recommendations for hotel facilities or marketing agencies that promote these facilities based on a questionnaire survey among hotel clients, to improve the presentation of the hotel in the sales …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 12. 2020
Identifier:
https://is.vsh.cz/th/ggmnc/
Thesis defence
- Date of defence: 26. 1. 2021
- Supervisor: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.
- Reader: doc. Ing. Marie Dohnalová, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / field:
Gastronomy, Hotel Management and Tourism / Hospitality Management (Study in Czech)
Theses on a related topic
-
SWOT analýza podniku
Petra Kopečná -
SWOT analýza vybrané organizace
Lucie Franková -
SWOT analýza vybrané organizace
Ondřej Šauer -
SWOT analýza vybrané organizace
Natálie Danková -
SWOT analýza podnikatelského subjektu
Lukáš Ságl -
Varianty ruské politiky vůči Ukrajině před válkou roku 2022 a jejich SWOT analýza
Barbora Bočková -
Vyhodnocení bezpečnosti vybraného měkkého cíle v České republice pomocí SWOT analýzy
Libor Hromádko -
Negativní psychologické aspekty při používání sociálních sítích
Tereza Malinová