Bc. Eva BLAŽKOVÁ

Master's thesis

Projekt účinné formy marketingové komunikace v oblasti trhu informačních systémů

The project of the effective form of marketing communication on the market of information systems
Abstract:
Tato diplomová práce pojednává o specifičnosti marketingové komunikace firem působících na trhu informačních systémů a na průmyslovém trhu obecně. V analytické části je ve stručnosti popisován a hodnocen současný stav marketingové komunikace firmy KARAT Software a.s.,dále byly provedny dotazníková šetření zaměřené na firmy působící na tomto trhu a zákazníky analyzované firmy. Na základě výsledků těchto …more
Abstract:
In my master thesis, there are described the essential uniques of marketing communication on the information systems market and on the industrial market generally. In the analytical part, I have briefly introduced the company, described and evaluated the current state of Karat Software promotion. I am proposing the project for marketing communication improvement (realisation improvement of telemarketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2007
Accessible from:: 4. 5. 2007
Identifier: 5985

Thesis defence

  • Date of defence: 28. 5. 2007
  • Supervisor: Ing. Michal Pilík, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

BLAŽKOVÁ, Eva. Projekt účinné formy marketingové komunikace v oblasti trhu informačních systémů. Zlín, 2007. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 04. 05. 2007

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 4. 5. 2007 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Master programme / field:
Economics and management / Management and Marketing