Podpora autoregulace emocí u dětí v mateřské škole – Jana Studená
Jana Studená
Bachelor's thesis
Podpora autoregulace emocí u dětí v mateřské škole
Support of self-regulation of emotions in children in kindergarten.
Abstract:
Bakalářská práce pojednává o podpoře autoregulace emocí u dětí v mateřské škole. Teoretická část se zabývá charakteristikou emocí, nelibými emoci, regulací a autoregulací emocí, emočním vývojem dítěte předškolního věku, prosociálního chování a socializací v předškolním věku a možnostmi podpory regulace emocí. V praktické části jsou prezentovány výsledky kvalitativně orientovaného výzkumu s metodou …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the support of self - regulation of emotions by children in kindergarten. The theoretical part deals with the characteristics of emotions, unpleasant emotions, regulation and self-regulation of emotions, emotional development of a preschool child, prosocial behavior and socialization in preschool age and the possibilities of supporting the regulation of emotions. The …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2022
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Studená, Jana. Podpora autoregulace emocí u dětí v mateřské škole. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Preschool Teacher Training / Preschool Teacher Training
Theses on a related topic
-
Regulace emocí u dospívajících v institucionální péči
Markéta Vidová -
Autoregulace emocí u dětí a mládeže v diagnostických ústavech
Michaela Kvaková -
Autoregulace emocí u sociálně vyloučených žáků
Nikol Tomšejová -
Interpersonální regulace emocí dětí staršího školního věku
Hana Chrastecká -
Funkce relaxačních technik v socializaci emocí u dětí
Kristýna JINDŘICHOVÁ -
Význam emocí pro socializaci dítěte předškolního věku
Tamara ČERNOCHOVÁ