Případová studie tvorby mediální strategie pro vybranou společnost – Bc. Lucie Putryk
Bc. Lucie Putryk
Bakalářská práce
Případová studie tvorby mediální strategie pro vybranou společnost
Case study – Media Strategy for Selected Company
Anotace:
Tématem mé bakalářské práce je tvorba mediální strategie pro společnost BG Technik, která se zabývá prodejem zahradní techniky v České republice. Cílem práce je díky detailní analýze a vyslyšení potřeb a cílů společnosti připravit optimalizovanou mediální strategii. V teoretické části bakalářské práce jsou definovány jednotlivé typy masmédií a pojmy spjaté s médii a marketingem. V praktické části jsou …víceAbstract:
The topic of my bachelor's thesis is the creation of a media strategy for the company BG Technik, whose primary focus is the sale of garden equipment in the Czech Republic. The thesis aimed to prepare an optimized media strategy thanks to a detailed analysis of the company's needs and goals. In the theoretical part of the bachelor's thesis, aspects of integrated marketing communication, basic marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2023
- Vedoucí: JUDr. Petr Majerik
- Oponent: Lenka Turnerová, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / Online marketing a komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Média a mediální strategie
Kirill Polyakov -
MEDIALNI STRATEGIE PRO SPOLEČNOST ARTMEDICO, s.r.o.
Karel Pulgret -
Média a mediální strategie
Jiřina Maříková -
Případová studie tvorby mediální strategie pro nový model automobilky BMW
David Dvořák -
Případová studie tvorby mediální strategie pro vybranou společnost
Kryštof Wágner -
Návrh mediální strategie pro značku Don Peppe
Kateřina Hrochová -
Mediální strategie Farmy Drmaly jako malého rodinného podniku
Zuzana Pajerová -
Vytvoření mediální strategie pro firmu Snowboard JÁCHYM
Jana Jochmanová
Název
Vložil
Vloženo
Práva