Průzkum spokojenosti návštěvníků Rally s prezentací značky ŠKODA – Ivan Horváth
Ivan Horváth
Bachelor's thesis
Průzkum spokojenosti návštěvníků Rally s prezentací značky ŠKODA
SURVEY OF RALLY VISITORS SATISFACTION WITH ŠKODA BRAND PRESENTATION
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena v teoretické části na zachycení pojmu event marketing a jeho využití v rámci prezentace společnosti. Cílem je v této části zdůraznit důležitost event marketingových aktivit v podnikové komunikaci. Důraz je zde také kladen na vysvětlení důležitosti emocí vyplývajících z eventu. V praktické části se práce věnuje dotazníkovému šetření zkoumající úroveň spokojenosti návštěvníků …moreAbstract:
Bachelor thesis is focused in the theoretical part to capture the notion of event marketing and its use within the company presentation. The aim of this section is to emphasize the importance of event marketing activities in corporate communication. Emphasis is also placed on the importance of explaining the emotions arising from the event. The practical part is dedicated to the questionnaire survey …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2015
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Iva Prokopová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Sales
Theses on a related topic
-
Edukační činnost muzejních knihoven České republiky: dotazníkové šetření
Natálie Velecká -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova -
Marketingový mix společnosti Marks & Spencer
Beránková Beránková -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Šárka Krásová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights