Průzkum spokojenosti návštěvníků Rally s prezentací značky ŠKODA – Ivan Horváth
Ivan Horváth
Bachelor's thesis
Průzkum spokojenosti návštěvníků Rally s prezentací značky ŠKODA
SURVEY OF RALLY VISITORS SATISFACTION WITH ŠKODA BRAND PRESENTATION
Anotácia:
Bakalářská práce je zaměřena v teoretické části na zachycení pojmu event marketing a jeho využití v rámci prezentace společnosti. Cílem je v této části zdůraznit důležitost event marketingových aktivit v podnikové komunikaci. Důraz je zde také kladen na vysvětlení důležitosti emocí vyplývajících z eventu. V praktické části se práce věnuje dotazníkovému šetření zkoumající úroveň spokojenosti návštěvníků …viacAbstract:
Bachelor thesis is focused in the theoretical part to capture the notion of event marketing and its use within the company presentation. The aim of this section is to emphasize the importance of event marketing activities in corporate communication. Emphasis is also placed on the importance of explaining the emotions arising from the event. The practical part is dedicated to the questionnaire survey …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Iva Prokopová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration and Sales
Práce na příbuzné téma
-
Edukační činnost muzejních knihoven České republiky: dotazníkové šetření
Natálie Velecká -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova -
Marketingový mix společnosti Marks & Spencer
Beránková Beránková -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Šárka Krásová
Názov
Vložil
Vložené
Práva