Spokojenost zákazníků kempu Kajlovec – Mikuláš VIREC
Mikuláš VIREC
Bakalářská práce
Spokojenost zákazníků kempu Kajlovec
Customer satisfaction in campsite Kajlovec
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje analýze spokojenosti zákazníků kempu Kajlovec s nabídkou služeb a zázemím kempu. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část představuje základní pojmy a jejich souvislosti, zejména pojem marketing, služba a zákazník a také seznamuje s vybranými prvky marketingového mixu. Praktická část představuje základní údaje o kempu, výsledky, diskuzi, návrhy …víceAbstract:
This bachelor thesis analyses customer satisfaction of the Kailovec camp concerning the services of the camp as well as its facilities. The thesis is divided into a practical and theoretical part. The theoretical part presents basic terminology and its context, especially the terms marketing, service, customer. It further introduces selected elements of the marketing mix. The practical part deals with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Gabriela Cieslarová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VIREC, Mikuláš. Spokojenost zákazníků kempu Kajlovec. Ostrava, 2020. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Rekreologie
Práce na příbuzné téma
-
Spokojenost zákazníků s nástroji marketingového mixu ve vybrané společnosti
Kateřina Kokešová -
Spokojenost zákazníků s nástroji marketingového mixu ve společnosti Tesco Stores
Petra Jelínková -
Marketing a analýza spokojenosti zákazníků vybraného podniku
Valentýna Zamastilová -
Marketing ve veřejném prostoru
Ayya Eldysheva -
Marketing jako nástroj managementu
Libuše Horová -
Vliv wellness služeb na spokojenost zákazníků v EuroAgentur Hotels & Travel a.s.
Petr Šamánek -
Spokojenost zákazníků ve vybraném podnikatelském subjektu
Michal Stehlík