Rozvoj kongresové činnosti v novém hotelu CPI – Kamila Jarošová
Kamila Jarošová
Bakalářská práce
Rozvoj kongresové činnosti v novém hotelu CPI
Development of congress activities in a new CPI hotel
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na činnost nových hotelů Clarion společnosti CPI Hotels, a.s. se zaměřením na kongresovou činnost. Konkrétně prvnímu a největšímu ze skupiny hotelů CPI - hotelu Clarion Congress Hotel Prague v Praze Vysočanech. V rozvoji kongresového cestovního ruchu došlo v posledních letech k útlumu. Následkem této situace vzniká velký konkurenční tlak mezi stávajícími kongresovými objekty …víceAbstract:
The bachelor´s dissertation is focused on activities of new hotels Clarion owned by company CPI Hotels, a.s., directed on congress acitivities. Specifically to the first and the biggest congress hotel of CPI hotels - Clarion Congress Hotel Prague in Prague Vysočany. In the last few years the development of congress tourism slowed down. The result of this situation is a big competitive pressure between …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2013
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/10553/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2013
- Vedoucí: prof. Ing. Jiří Jindra, CSc.
- Oponent: PhDr. Marek Merhaut, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JAROŠOVÁ, Kamila. \textit{Rozvoj kongresové činnosti v novém hotelu CPI}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/lo8dmd/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management destinace cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Metoda SWOT jako rozhodovací nástroj řízení podniku
Denisa Rathouská -
Diplomacie World Jewish Congress jako nestátního aktéra mezinárodních vztahů
Anita Nechvátalová -
Marketingový mix společnosti Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem
Kamila ŠŤASTNÁ -
Marketingový mix společnosti Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem
Kamila ŠŤASTNÁ -
Analýza konkurenčního prostředí
Anna Kosinová -
Analýza konkurenční pozice konkrétního podniku
Soňa Příborská -
Marketingová podpora segmentu MICE v České republice
Petr Kuklík -
Dopady pandemie covidu-19 v segmentu MICE v Praze
Lukáš Daňhel