Social Media jako součást marketingové strategie – Bc. Maksim Bataev
Bc. Maksim Bataev
Bakalářská práce
Social Media jako součást marketingové strategie
Social Media as a integral part in marketing strategy
Anotace:
Bakalářská práce na téma „Social Media jako součást marketingové strategie“ se zabývá způsoby využití sociálních médií pro cíle podniku a jejich zapojením do marketingové strategie firmy. Tato práce musí být podle mého názoru napsána z několika důvodů. Prvním důvodem je to, že podniky často nevědí jak efektivně začlenit sociální média do své marketingové strategie, a proto nevyužívají jejich potenciál …víceAbstract:
The bachelor thesis on topic “Social Media as an integral part in marketing strategy” concerns’ with the ways of using social medias for companies aims. Integrating them in firms marketing strategy. I think this thesis should be written because of several reasons. The first reason is that the companies do not know how to integrate effectively internet media into their marketing strategy, and thus not …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 9. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/naey1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 11. 2016
- Vedoucí: Mgr. Pavel Kotyza
- Oponent: Mgr. Ing. Miroslav Jurásek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Svadeba Svadeba -
Hotel and Gastronomy Digital Marketing and Social Media Strategies
Begaim Saidyldaeva -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Sport marketing and its social implications
Anna Zhavoronkova -
Social media influencers and their usage in marketing strategy
Aelita Li -
Social Media Marketing
Ishtiaq Ahmad Danish -
Marketingová strategie sociálního podniku
Petr Novotný