Návrh optimalizácie komunikačného mixu vybraného ubytovacieho zariadenia – Bc. Sebastián Pavelka
Bc. Sebastián Pavelka
Bakalářská práce
Návrh optimalizácie komunikačného mixu vybraného ubytovacieho zariadenia
Proposal of communication mix optimization for a selected accommodation establishment
Abstract:
Subject of this bachelor’s thesis is communication mix optimization for a selected accommodation establishment. The aim is to evaluate range and level of communication of selected establishment with its customers. This information is used for proposal of optimization and integration of individual tools of marketing communication in selected accommodation establishment.Abstract:
Bakalárska práca pojednáva o optimalizácií komunikačného mixu vybraného ubytovacieho zariadenia. Účelom práce je zhodnotiť rozsah a úroveň, akým sledovaný subjekt komunikuje so svojimi zákazníkmi. Zistené údaje slúžia pre návrh optimalizácie a integrácie jednotlivých nástrojov marketingovej komunikácie ubytovacieho zariadenia.
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/n125j/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2019
- Vedoucí: Ing. Štěpán Chalupa
- Oponent: PhDr. Marek Merhaut, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PAVELKA, Sebastián. \textit{Návrh optimalizácie komunikačného mixu vybraného ubytovacieho zariadenia}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/lof1aj/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management destinace cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Katarína Rakuščinec -
Marketingový komunikačný mix vybraného podniku
Nina Karasová -
Marketingový komunikační mix vybrané cestovní agentury
Marek Kytka -
Komunikačný mix vo vybranom ubytovacom zariadení
Nikola Karasová -
MARKETINGOVÝ KOMUNIKAČNÍ MIX VYBRANÉHO LÁZEŇSKÉHO ZAŘÍZENÍ X
Adam Makiš -
Komunikačný mix vybranej finančnej inštitúcie
Zuzana Radošová -
Komunikačný mix finančnej inštitúcie
Martina Kurišová -
Komunikačný mix vo vybranej finančnej inštitúcii
Lucia Mlynáriková