Olga SHUSTOVA
Bakalářská práce
Vizuální styl
Visual style
Anotace:
Bakalářská práce vznikla jako podpora botanické zahrady, která se zaměřuje na zachování a výzkum rostlinného světa a provádí vzdělávací aktivity v oblasti botaniky a ekologie. Hlavním cílem práce je vytvořit nový vizuální styl pro Botanickou zahradu Přírodovědecké fakulty Univerzity Karlovy. Práce zahrnuje návrh logotypu, fotografického stylu a propagačního materiálu, včetně plakátů a brožur. Dále …víceAbstract:
The bachelor thesis was created as a support of the Botanical Garden, which focuses on the conservation and research of the plant world and conducts educational activities in the field of Botany and ecology. The main aim of the work is to create a new visual style for the Botanical Garden of the Faculty of Science of Charles University. The work includes the design of the logo, photographic style and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: MgA. Marek Fanta
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SHUSTOVA, Olga. Vizuální styl. Ústí nad Labem, 2023. bakalářská práce (BcA.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta umění a designu
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta umění a designuUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta umění a designuBakalářský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Grafický design - ateliér Grafický design I
Práce na příbuzné téma
-
Orientační systém, Zoologická zahrada a botanický park Ostrava
Vojtěch Daněk -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Analýza a návrh funkční firemní identity pro firmu poskytující design a tisk “Vsigns”.
Yulia Rezaeva -
Tvorba a design autorské učebnice
Vendula Franková -
Vizuální identita firmy a vliv grafického designu na veřejné mínění
Rony SLOZBERG -
Corporate identity design pro grafickou platformu Graphico
Jakub Kněžínek -
Vizuální styl a propagace hudebního klubu
Marek Fišr -
Vizuální styl a propagace hudebního festivalu Končiny
Alexandra Závracká