Untersuchung lexikalischer Fertigkeiten der Schüler in der deutschen Sprache an der 2. Stufe der Grundschule (Deutsch als zweite Fremdsprache) – Michaela KAŠKOVÁ
Michaela KAŠKOVÁ
Diplomová práce
Untersuchung lexikalischer Fertigkeiten der Schüler in der deutschen Sprache an der 2. Stufe der Grundschule (Deutsch als zweite Fremdsprache)
Inquiry of acquirement of German vocabulary by pupils of second degree in elementary schools (German as a second foreign language)
Abstract:
The work "Inquiry of acquirement of German vocabulary by pupils of second degree in elementary schools" looks into lexical abilities of the students. The main target is monitoring of German vocabulary within the pupils of ninth classes. The work points out importance of vocabulary and lack of German classes as a second foreign language. Its structure consists of two basic parts: theoretical and practical …víceAbstract:
Práce "Empirický průzkum lexikálních dovedností žáků druhého stupně základních škol - němčina jako druhý cizí jazyk" se zabývá osvojením německé slovní zásoby. Hlavní cílem je zmapovat úroveň lexikálních dovedností žáků devátých tříd. Práce poukazuje na důležitost slovní zásoby a na nedostatek hodinové dotace němčiny jako druhého cizího jazyka. Její struktura se skládá ze dvou základních částí: z části …více
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 3. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. PhDr. Marie Maroušková, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KAŠKOVÁ, Michaela. \textit{Untersuchung lexikalischer Fertigkeiten der Schüler in der deutschen Sprache an der 2. Stufe der Grundschule (Deutsch als zweite Fremdsprache)}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/loikgz/.
Jak správně citovat práci
KAŠKOVÁ, Michaela. Untersuchung lexikalischer Fertigkeiten der Schüler in der deutschen Sprache an der 2. Stufe der Grundschule (Deutsch als zweite Fremdsprache). Ústí nad Labem, 2012. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství cizích jazyků pro základní školy - německý jazyk
Práce na příbuzné téma
-
Jak žáci odhadují význam slov ve výuce němčiny? Strategie učení se slovní zásobě v kooperaci
Barbora Al Ajeilat -
Rozšíření slovní zásoby pomocí animačních technik
Dária NOVOSADOVÁ -
Humor jako nástroj k efektivnímu nabývání slovní zásoby v hodinách německého jazyka
Jana Žížalová -
Procvičování slovní zásoby německého jazyka na 1. stupni ZŠ za pomoci herních činností
Lucie Fišerová -
Druhý cizí jazyk na základní škole a žáci se specifickými poruchami učení
Iveta Vondrušková -
Didaktická hra jako aktivizující metoda při výuce pravopisu na 1. stupni základní školy (se zaměřením na vybrané jevy lexikálního pravopisu a komunikační výchovu
Pavla ŠIMEČKOVÁ