Analýza spokojenosti zákazníků se službami divadla – Lucie Waliczková
Lucie Waliczková
Bachelor's thesis
Analýza spokojenosti zákazníků se službami divadla
Analysis of Customer Satisfaction with Services of the Theater
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků se službami divadla konkrétně Těšínského divadla Český Těšín. Hlavním cílem práce je zhodnotit celkovou spokojenost zákazníků a jejich dílčí spokojenost s atributy poskytovaných služeb. Vedlejším cílem je navrhnout divadlu doporučení, která by mohla přispět ke zkvalitnění jejich služeb a ke zvýšení spokojenosti zákazníků. Data potřebná …viacAbstract:
This bachelor's thesis deals with the analysis of customer satisfaction with the services of theater, specifically the Těšínské divadlo Český Těšín. The main goal of this thesis is to evaluate the overall satisfaction of customers and their partial satisfaction with the attributes of the services provided. The secondary goal is to suggest recommendations to the theater that could improve their services …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2021
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/143282
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2021
- Vedúci: Katarína Seifriedová
- Oponent: Ondřej Riffler
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Kryštof Kolomazník -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Maroš Broškovič -
Hodnocení spokojenosti zákazníka v kontextu Customer Journey
Petr Neuman -
Spokojenost zákazníka a finanční výkonnost podniku
Jana Ilavská -
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Analysis of Customer Satisfaction in Czech Teahouses
Diana Korosteleva -
Partner Communication and Satisfaction in Homosexual Relationships: A Qualitative Analysis
Adrian Fontaine -
Analysis of student satisfaction with chosen facilities at two faculties of a university
Veronika Dobrovolná