Využití e-marketingu v propagaci vybraného subjektu cestovního ruchu – Bc. Monika Niklová
Bc. Monika Niklová
Bachelor's thesis
Využití e-marketingu v propagaci vybraného subjektu cestovního ruchu
Use of E-marketing Promotion in Selected Travel Agency
Abstract:
Bakalářská práce na téma „Využití e-marketingu v propagaci vybraného subjektu cestovního ruchu“ se zaměřuje na propagaci cestovní kanceláře v oblasti internetu a sociálních sítí. Teoretická část vymezuje pojmy úzce spojené s internetovým marketingem. Další kapitola se soustředí na cestovní kanceláři KM TRAVEL, ve které je představena její historie, nabídka destinací, nebo analýza její konkurence v …moreAbstract:
The bachelor's thesis on the topic "The use of e-marketing in the promotion of a selected tourism entity" focuses on the promotion of travel agency in the field of Internet and social networks. The theoretical part defines the terms closely related to Internet marketing. The next chapter focuses on the travel agency KM TRAVEL, which presents its history, offer of destinations, or analysis of its competition …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2021
Identifier:
https://is.slu.cz/th/wb5p4/
Thesis defence
- Date of defence: 24. 5. 2021
- Supervisor: Ing. Petr Janík
- Reader: Ing. Michal Blaško, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NIKLOVÁ, Monika. \textit{Využití e-marketingu v propagaci vybraného subjektu cestovního ruchu}. Online. Bachelor's thesis. Opava: Silesian University in Opava, Faculty of Philosophy and Science in Opava. 2021. Available from: https://theses.cz/id/looq2b/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v OpavěSilesian University in Opava
Faculty of Philosophy and Science in OpavaBachelor programme / field:
Gastronomy, Hotel Management and Tourism / Spa Management and Tourism
Theses on a related topic
-
“Let’s Talk About Today’s Sponsor” - a Linguistic Analysis of YouTube’s Endorsement-Based Affiliate Advertisement
Anna Havránková -
Xenophobia in Asia: exploring media environment and marketing solutions
Iana Pavlenko -
Magnitude of corporate communication with media
Yury Kositsyn -
Využití komunikačnícho mixu u subjektů cestovního ruchu; Using of
Anna Lisina -
Analýza trhu mobilních komunikací a jejich vliv na cestovní ruch
Anna Kodetová -
Intercultural communication in the management of tourism
Zdeněk Hofman -
Marketingová komunikace v uměleckém průmyslu se zaměřením hudební cestovní ruch
Petra Kmoníčková -
Analýza vztahů se zákazníky se zaměřením na cestovní ruch
Zuzana Benešová