Využití e-marketingu v propagaci vybraného subjektu cestovního ruchu – Bc. Monika Niklová
Bc. Monika Niklová
Bakalářská práce
Využití e-marketingu v propagaci vybraného subjektu cestovního ruchu
Use of E-marketing Promotion in Selected Travel Agency
Anotace:
Bakalářská práce na téma „Využití e-marketingu v propagaci vybraného subjektu cestovního ruchu“ se zaměřuje na propagaci cestovní kanceláře v oblasti internetu a sociálních sítí. Teoretická část vymezuje pojmy úzce spojené s internetovým marketingem. Další kapitola se soustředí na cestovní kanceláři KM TRAVEL, ve které je představena její historie, nabídka destinací, nebo analýza její konkurence v …víceAbstract:
The bachelor's thesis on the topic "The use of e-marketing in the promotion of a selected tourism entity" focuses on the promotion of travel agency in the field of Internet and social networks. The theoretical part defines the terms closely related to Internet marketing. The next chapter focuses on the travel agency KM TRAVEL, which presents its history, offer of destinations, or analysis of its competition …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/wb5p4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2021
- Vedoucí: Ing. Petr Janík
- Oponent: Ing. Michal Blaško, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NIKLOVÁ, Monika. \textit{Využití e-marketingu v propagaci vybraného subjektu cestovního ruchu}. Online. Bakalářská práce. Opava: Slezská univerzita v Opavě, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/looq2b/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v OpavěSlezská univerzita v Opavě
Filozoficko-přírodovědecká fakulta v OpavěBakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Lázeňství a turismus
Práce na příbuzné téma
-
“Let’s Talk About Today’s Sponsor” - a Linguistic Analysis of YouTube’s Endorsement-Based Affiliate Advertisement
Anna Havránková -
Xenophobia in Asia: exploring media environment and marketing solutions
Iana Pavlenko -
Magnitude of corporate communication with media
Yury Kositsyn -
Využití komunikačnícho mixu u subjektů cestovního ruchu; Using of
Anna Lisina -
Analýza trhu mobilních komunikací a jejich vliv na cestovní ruch
Anna Kodetová -
Intercultural communication in the management of tourism
Zdeněk Hofman -
Marketingová komunikace v uměleckém průmyslu se zaměřením hudební cestovní ruch
Petra Kmoníčková -
Analýza vztahů se zákazníky se zaměřením na cestovní ruch
Zuzana Benešová