Expanzia českej spoločnosti na slovenský trh – Katarína Senková
Katarína Senková
Diplomová práce
Expanzia českej spoločnosti na slovenský trh
Expanze české společnosti na slovenský trh
Anotace:
Cílem mé práce je zhodnotit, zda má česká společnost Pelmi spol., s.r.o. možnost prosadit se na slovenském trhu. To znamená, že na základě zpracované analýzy cílového trhu, jeho SWOT analýzy, konkurence a ekonomických charakteristik je navrhnout vlastní doporučení, jakou formu vstupu by společnost Pelmi spol., s.r.o. měla zvolit.Abstract:
The aim of my thesis is to evaluate whether on the Slovak market there is opportunity for expansion of the Czech company Pelmi spol., s.r.o. Based on analysis of the target market, the SWOT analysis, competition, and economic characteristics of Slovak market I will suggest my own recommendation what kind of form entry is the most convenient for company.Abstract:
Cieľom mojej práce je zhodnotiť, či má česká spoločnosť Pelmi spol., s.r.o. možnosť presadiť sa na slovenskom trhu. To znamená, že na základe spracovanej analýzy cieľového trhu, jeho SWOT analýzy, konkurencie a ekonomických charakteristík navrhnem vlastné odporúčanie, akú formu vstupu by spoločnosť Pelmi spol., s.r.o. mala zvoliť.
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/34455
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 1. 2013
- Vedoucí: Ivana Svobodová
- Oponent: Andrea Filová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/34455
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Aplikácia marketingového mixu pri vstupe firmy na nový trh
Ivana Moravčíková -
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Kateřina Formanová -
Podnikatelský plán pro expanzi startupu na zahraniční trh
Vojtěch Brávek -
Zavedení nového výrobku na trh
Natálie Vymětalová -
Vstup podniku na zahraniční trh
Kateřina Burdová -
Strategie vstupu konkrétního podniku na zahraniční trh
Roman Řemínek -
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Lucie Baušová -
Vstup značky ŠKODA AUTO na nový trh
Daniel Klusáček