Tomáš Pintér
Bakalářská práce
Segmentácia klientov banky
Bank client segmentation
Abstract:
The object processing the thesis is segmentation of bank customers. The first chapter focuses on the theoretical delimination of the problem in terms of the valid Act on Banks. Attention is given to segmentation criteria and to the characteristics of individual segments. It is enriched with practical part, which analyses profiles of the chosen bank, pays attention to characteristics of its segments …víceAbstract:
Predmetom spracovania bakalárskej práce je segmentácia klientov banky. Prvá kapitola je zameraná na teoretické vymedzenie problematiky v zmysle platného zákona o bankách. Pozornosť je venovaná segmentačným kritériám a charakteristike jednotlivých segmentov. Je obohatená praktickou časťou, ktorá analyzuje profil vybranej banky, venuje pozornosť charakteristike jej segmentov. Porovnáva subsegmenty a …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2014
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/lz7ht/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Lenka Ostrožlíková
- Oponent: Ing. Peter Trúchly
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bankovní institut vysoká škola SKBakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Bankovní management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix vybrané destinace
Adriana Jirkovská -
Personálny marketingový mix
Karin Mancovičová -
Marketing bankových produktov
Katarína Roháčová -
Vliv reklamy Komerční banky, a.s. na klienty segmentu malé a střední podniky
Lenka Bujáčková -
Identifikace ekonomicky výhodných segmentů v CRM databázi
Hana Purkertová -
Zavádzanie SEPA – dopady na komerčné banky a klientov
Michal Gabáni -
Úverové produkty pre podnikateľov DEXIA banky
Renáta Mičková -
Vyhodnotenie spokojnosti vybraného segmentu klientov s produktmi a službami banky
Jozef Onderčo