Učební úlohy z fyzické geografie ve výuce zeměpisu na ZŠ – Mgr. Miloslava Netušilová
Mgr. Miloslava Netušilová
Diplomová práce
Učební úlohy z fyzické geografie ve výuce zeměpisu na ZŠ
Physical geography questions in teaching geography at primary school
Anotace:
Učební úlohy z fyzické geografie ve výuce zeměpisu na ZŠ. Diplomová práce se zabývá analýzou učebních úloh z fyzické geografie. Zároveň také poskytuje srovnání dvou učebnic z hlediska tvorby učebních úloh z fyzické geografie. Diplomová práce obsahuje soubor učebních úloh k tématickému celku hydrosféra.Abstract:
Physical geography questions in teaching geography at primary school. This diploma thesis deals with analysis of physical geography questions. Thesis also provides comperison of two textbooks from the creation of physical geography questions point of view. Diploma thesis contains a set of questions for hydrosphere as a whole.Klíčová slova
aktivní sloveso analýza Bloomova taxonomie kognitivních cílů formulace hydrosféra klíčová dovednost taxonomie D. Tollingerové učební úloha učebnice učitel žák výukový cíl active verb analysis Bloom‘s taxonomy of educational objectives formulation hydrosphere key skill D. Tollingerova‘s taxonomy question textbook teacher student educational objective
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/x5fzv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2008
- Vedoucí: doc. PaedDr. Eduard Hofmann, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství zeměpisu pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Didaktické hry ve výuce zeměpisu cílené na vyšší úrovně kognitivních cílů Bloomovy taxonomie
Kateřina JANDOVÁ -
Aplikace Bloomovy taxonomie ve tvorbě geografických učebních úloh na 1. stupni ZŠ
Žaneta HEJNOVÁ -
Využití revidované Bloomovy taxonomie pro rozvoj HOCS (Higher Order Cognitive Skills - kognitivních úrovní vyššího řádu) v ekonomickém vzdělávání
Dana Kolářová -
Evaluace očekávaných výstupů 3.etapy vzdělávacího oboru přírodopis s využitím Bloomovy taxonomie
Zdeňka PETROVÁ -
Evaluace očekávaných výstupů 3.etapy vzdělávacího oboru přírodopis s využitím Bloomovy taxonomie
Zdeňka PETROVÁ