Bc. Filip Zálešák

Master's thesis

Kulturní a sociální marketingové prostředí Turecka

Cultural and social marketing environment of Turkey
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá hodnocením kulturního a sociálního marketingového prostředí Turecka pro účely možného vstupu na tento zahraniční trh. V první kapitole jsou definovány základní pojmy mezinárodního marketingu, mezinárodního prostředí a mezinárodního výzkumu trhu. V druhé kapitole je představena země Turecko z ekonomického, technologického, politického a právního prostředí. Třetí kapitola …more
Abstract:
This thesis deals with the evaluation of the cultural and social marketing environment of Turkey for the purpose of possible entry into this foreign market. The first chapter defines the basic concepts of international marketing, international enviroment and international market research. In the second chapter is introduced country Turkey from economic, technological, political and legal environment …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 6. 2020
  • Supervisor: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné