Kulturní a sociální marketingové prostředí Turecka – Bc. Filip Zálešák
Bc. Filip Zálešák
Diplomová práce
Kulturní a sociální marketingové prostředí Turecka
Cultural and social marketing environment of Turkey
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá hodnocením kulturního a sociálního marketingového prostředí Turecka pro účely možného vstupu na tento zahraniční trh. V první kapitole jsou definovány základní pojmy mezinárodního marketingu, mezinárodního prostředí a mezinárodního výzkumu trhu. V druhé kapitole je představena země Turecko z ekonomického, technologického, politického a právního prostředí. Třetí kapitola …víceAbstract:
This thesis deals with the evaluation of the cultural and social marketing environment of Turkey for the purpose of possible entry into this foreign market. The first chapter defines the basic concepts of international marketing, international enviroment and international market research. In the second chapter is introduced country Turkey from economic, technological, political and legal environment …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/gwtii/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2020
- Vedoucí: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Posílení postavení konkrétní výzkumné společnosti na trhu
Kristina Hralová -
Analýza oligopolu na auditorském trhu v České republice
Michal Šindelář -
Mezinárodní srovnání spotřebitelského chování na trhu piva
Dominika Krischková -
Metody výzkumu trhu používané při inovaci nových produktů.
Kristina Hralová -
Nákupní chování spotřebitelů při online nákupu v kategorii potravin na českém trhu a jeho změna v souvislosti s nemocí covid-19
Veronika Vyoralová -
Marketingová strategie značky HUGO BOSS na českém trhu a návrhy na její vylepšení
Alena Nguyenová -
Analýza rozdílů online a offline word-of mouth v kontextu interkulturálních rozdílů – implikace pro mezinárodní marketing v e-commerce
Dušan Mladenović -
Global marketing and local culture
Adam Steger