Marketingový výzkum pro poznání zákazníka firmy XY – Bc. Markéta Velecká
Bc. Markéta Velecká
Bakalářská práce
Marketingový výzkum pro poznání zákazníka firmy XY
Marketing research for understanding a customer of company XY
Anotace:
Cílem bakalářské práce je na základě marketingového výzkumu zákazníků společnosti vyspecifikovat typického zákazníka, jeho potřeby a požadavky na produkt. Na základě získaných poznatků bude proveden návrh na změnu prodejní a marketingové strategie společnosti.Abstract:
The aimof this thesis is to profile a typical customer, his needs and requirements for a specific product based on customer research. The findings will serve as basic for proposing an amendment to the company`s sales and marketing strategy.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/h1i71/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2014
- Vedoucí: Ing. Jiří Wagner
- Oponent: Ing. Pavel Michek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních firem
Práce na příbuzné téma
-
Dotazníkové šetření jako nedílná součást marketingového výzkumu
Eva Bobková -
Body image: Marketingovy vyznam vnimania zenskej postavy
Jana Nosková -
Marketingový mix 4C v podmínkách vybraného podniku
Vojtěch Esterka -
Marketingový mix vybrané společnosti
Jakub Havel -
Marketingový plán výroby čokoládových produktů na 3D tiskárně
Jan Brichta -
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový mix České spořitelny
Denis Jasiok -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova