Consumer Behaviour Analysis of Online Food Ordering in Colombia – Juan Carlos Palacio Pedroza
Juan Carlos Palacio Pedroza
Diplomová práce
Consumer Behaviour Analysis of Online Food Ordering in Colombia
Consumer Behaviour Analysis of Online Food Ordering in Colombia
Anotace:
Abstrakt V tomto dokumentu se snažíme analyzovat spotřebitelské chování Kolumbijců, pokud jde o objednávání potravin online, a faktory, které určují určité trendy s ohledem na chování cílové skupiny, takže tento výzkum je zaměřen na analýzu toho, jak moc se tato událost rozrostla v důsledku pandemie a jak se dokázala tak moc prosadit. Na začátku výzkumu se snažíme zabývat počátkem této podnikatelské …víceAbstract:
Abstract In this document we try to analyse the consumer behaviour of Colombians with respect to ordering food online, and the factors that determine certain trends with respect to the behaviour of the focus group, so that this research is focused on analysing how much this event grew as a result of the pandemic and how it managed to impose itself so much. At the beginning of the research, we try to …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/151586
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 8. 2023
- Vedoucí: Markéta Zajarošová
- Oponent: Aleš Kubíček
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PALACIO PEDROZA, Juan Carlos. \textit{Consumer Behaviour Analysis of Online Food Ordering in Colombia}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/lpfwp8/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Spotřebitelské chování na trhu digitálních obchodů s hrami
Martin Onderka -
Spotřebitelské chování uživatelů internetových obchodů
Jakub Chalmovianský -
Koupil jsem si tričko v sekáči: spotřebitelské chování zákazníků obchodů se second-hand oblečením
Monika Trávníčková -
Pražské second hand obchody: Od myšlenky provozovatele po motivaci zákazníků
Tereza Mašková -
Spotřebitelské chování uživatelů internetových obchodů / Typologie zákazníků
Eliška Medunová -
Spotřebitelské chování zákazníků tří vybraných kamenných obchodů se second-hand oblečením
Klára Šímová -
Analýza spotřebitelského chování na trhu internetových obchodů s oblečením
Natálie Daková -
Změny v chování spotřebitele v souvislosti s COVID-19 na trhu s potravinami
Jiřina PANSKÁ