Projekt marketingové komunikace pro zavedení dětské výrobkové řady společnosti Vitar, s. r. o. – Barbora Čokavcová
Barbora Čokavcová
Master's thesis
Projekt marketingové komunikace pro zavedení dětské výrobkové řady společnosti Vitar, s. r. o.
Marketing Communication Project to Launch a Children's Product Line by Vitar s.r.o.
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na marketingovou komunikaci a její využití při zavádění nových produktů na trh, konkrétně dětských doplňků stravy společnosti VITAR, s. r. o. Cílem práce je sestavení komunikační kampaně tak, aby se nová výrobková řada dostala do povědomí zákazníků a vyvolala u nich zájem. V rámci řešení byly použity analýzy SWOT a PESTE. V oblasti průzkumu trhu je použito dotazníkové šetření …moreAbstract:
The diploma thesis is focused on marketing communication and how it is related to launching new products in the market, particularly the children's dietary supplements of the company called VITAR s. r. o. The main aim of the thesis is to build a communication campaign that directly get the new product line in touch with customers and raise their interest to this brand. As a part of solution, SWOT and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2018
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ČOKAVCOVÁ, Barbora. \textit{Projekt marketingové komunikace pro zavedení dětské výrobkové řady společnosti Vitar, s. r. o.}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2018. Available from: https://theses.cz/id/lphu4p/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Čokavcová, Barbora. Projekt marketingové komunikace pro zavedení dětské výrobkové řady společnosti Vitar, s. r. o.. Zlín, 2018. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova -
Komunikace problematiky zaměstnanosti zdravotně postižených - projekt marketingové komunikace neziskové organizace občanského sdružení OS Přístav podporující zaměstnanost postižených
Šárka Seifertová -
Projekt marketingové komunikace rozhlasové stanice
Veronika Rapošová -
Marketingová komunikace prostřednictvím Twitteru – projekt
Duy Hoang -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Projekt marketingové komunikace značky Balakryl
Tomáš Krejčí -
Projekt marketingové komunikace značky Balakryl
Tomáš Krejčí -
Projekt marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Michal Helešic