Barbora Čokavcová

Master's thesis

Projekt marketingové komunikace pro zavedení dětské výrobkové řady společnosti Vitar, s. r. o.

Marketing Communication Project to Launch a Children's Product Line by Vitar s.r.o.
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na marketingovou komunikaci a její využití při zavádění nových produktů na trh, konkrétně dětských doplňků stravy společnosti VITAR, s. r. o. Cílem práce je sestavení komunikační kampaně tak, aby se nová výrobková řada dostala do povědomí zákazníků a vyvolala u nich zájem. V rámci řešení byly použity analýzy SWOT a PESTE. V oblasti průzkumu trhu je použito dotazníkové šetření …more
Abstract:
The diploma thesis is focused on marketing communication and how it is related to launching new products in the market, particularly the children's dietary supplements of the company called VITAR s. r. o. The main aim of the thesis is to build a communication campaign that directly get the new product line in touch with customers and raise their interest to this brand. As a part of solution, SWOT and …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2018

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Čokavcová, Barbora. Projekt marketingové komunikace pro zavedení dětské výrobkové řady společnosti Vitar, s. r. o.. Zlín, 2018. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe