The impact of Customer Relationship Management on Marketing Performance – Bc. Aymen Alsanhani
Bc. Aymen Alsanhani
Diplomová práce
The impact of Customer Relationship Management on Marketing Performance
The impact of Customer Relationship Management on Marketing Performance
Anotace:
Cílem studie je prozkoumat dopad řízení vztahů se zákazníky na marketingové výsledky komerčních bank v Jemenu. Studie hodnotí praktiky CRM v komerčních bankách Jemenu v jeho dimenzích zaměření na zákazníka, efektivita zákazníků, hodnota pro zákazníky a důvěra. Studie dále hodnotí marketingový výkon ze dvou hlavních dimenzí a to je finanční a nefinanční výkonnost. Finanční výkonnost pokrývá tržní podíl …víceAbstract:
The study aims to investigate the impact of customer relationship management on marketing performance on the Yemeni’s commercial banks. The study assesses the CRM practices on the Yemeni’s commercial banks of its dimensions Client focus, Customer efficiency, Customer value, and Trust. Furthermore, the study evaluates the marketing performance from two main dimensions Financial and non-financial performance …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2019
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM5885
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2019
- Vedoucí: doc. Ing. Hana Mohelská, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Tomáš Ledvinka, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ALSANHANI, Aymen. \textit{The impact of Customer Relationship Management on Marketing Performance}. Online. Diplomová práce. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, Fakulta informatiky a managementu. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/lpnsag/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 6. 2019 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuMagisterský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Impact of consolidated financial reporting vs separate financial reporting on financial performance of the business. Evidence from the United Kingdom
Hava Quni -
Financial and Non-financial Factors Effecting the Financial Performance of the Company
Alina Balan -
Financial and non-financial factors effecting the financial performance of the company
Albina Toressayeva -
Financial and Non-financial Factors Effecting the Financial Performance of the Company
Nikolay Chesalin -
Financial Factors Affecting the Financial Performance of the Company
Maryna Zaruba -
Analysis of financial performance of the specific company.
Nedjla Serine Zeghmati -
Evaluation of the company's financial performance through financial analysis methods
Sabina Kaldybekova -
Real-Time Data Integration in CRM: An analysis of its impact on Global Business Performance and Competitive Environment in the Brewery Industry
Ebitimi Anthony Akene
Název
Vložil
Vloženo
Práva