Využití edukačních pomůcek ve festivalovém prostředí – BcA. Kristýna Bartoníková
BcA. Kristýna Bartoníková
Diplomová práce
Využití edukačních pomůcek ve festivalovém prostředí
Use of Educational Aids in the Festival Environment
Anotace:
Diplomová práce na téma Využití edukačních pomůcek ve festivalovém prostředí vychází z oblasti muzejní pedagogiky. Práce se zabývá mezinárodním setkání uměleckých kovářů s názvem Hefaiston na hradě Helfštýně a možném využití edukačního listu/samoobslužného listu pro děti ve věkové kategorii 4 až 10 let. Samoobslužný sešit by se po festivalu mohl dále využívat při návštěvě hradu. V teoretické části …víceAbstract:
The diploma thesis on the topic of the use of educational tools in the festival environment is based on the field of museum pedagogy. The thesis deals with an international meeting of artistic blacksmiths called Hefaiston at Helfštýn Castle and the possible use of an educational sheet / self-service sheet for children in the age category of 4 to 10 years. The self-service workbook could be used after …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Bartoníková, Kristýna. Využití edukačních pomůcek ve festivalovém prostředí. Zlín, 2022. diplomová práce (MgA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Arts Management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Historie a současnost čištění komínů a kouřovodů
Pavel HÁLA -
Umělecká kniha – Hodnota autorského řemesla a sebevyjádření v materiálu
Kateřina Kodrasová -
Lesnická pedagogika v praxi - návrh interaktivní výukové pomůcky pro děti
Stefan Canov -
Návrh nové edukační pomůcky pro osoby s lehkou mentální retardací
Kateřina Hubková -
Edukační pomůcky v muzejní praxi: Tvorba pracovních listů pro výstavu Domov za Velké války
Lucie IŠKIEVOVÁ -
Edukační pomůcka k podpoře rozvoje vzdělávací oblasti „Dítě a jeho tělo“ u předškolních dětí
Kristýna Matulová -
Kompenzační, rehabilitační a edukační pomůcky pro jedince se sluchovou vadou
Dita Jílková -
Edukace rodičů a domácí cvičení jako významná součást úspěšné pleopticko-ortoptické léčby dětí
Tereza Nová