Marketing organizace v oblasti pohostinství a cestovního ruchu – Bc. Iveta Formánková
Bc. Iveta Formánková
Bachelor's thesis
Marketing organizace v oblasti pohostinství a cestovního ruchu
Marketing Organization in the Catering Industry and Tourist Trade
Abstract:
Marketing je dnes považován za důležitou součást při řízení firmy. Je jedním z nejdůležitějších článků při provozování činností, které nabízejí určitý druh služeb. Lidé stále více vyžadují uspokojování svých potřeb prostřednictvím služeb, které v dnešní době zažívají neuvěřitelný vzestup. Služby mají celou řadu zvláštností. Marketing v oblasti pohostinství a cestovního ruchu je v porovnání s klasickým …moreAbstract:
Today marketing is considered an important component in firm management. It is one of the important segments in operating activities, which offer a certain kind of services. People constantly insist on satisfaction of their own needs by services, which today enjoy an incredible increase. Services have a whole range of specialities. Marketing in the catering industry and tourist trade is specific in …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2008
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ehafx/
Thesis defence
- Date of defence: 25. 6. 2008
- Supervisor: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
- Reader: Ing. Kateřina Tomšíková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Principles of market segmentation in tourism industry
Larisa Teterina -
Market Segmantation and Analysis of Customer Behaviour
Ekaterina Mochalova -
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková