Positioning VŠP Jihlava na trhu nabídky vysokoškolských studijních příležitostí ve vymezeném území. – Jakub Čermák
Jakub Čermák
Bakalářská práce
Positioning VŠP Jihlava na trhu nabídky vysokoškolských studijních příležitostí ve vymezeném území.
Positioning College of Polytechnics Jihlava in the Supply Market of University Study Opportunities in the Defined Area
Anotace:
Na základě marketingového šetření ve vymezeném území definovat pozici VŠPJ na trhu nabídky vysokoškolských studijních příležitostí.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.