Bc. Milan HAMŠÍK

Bachelor's thesis

Analýza konkurence stavební společnosti HBH, a. s. Považská Bystrica

Competition analysis of building join stock company HBH Považská Bystrica
Abstract:
Cieľom tejto bakalárskej práce je spracovať analýzu konkurencie firmy HBH, a. s. Považská Bystrica. Do teoretickej časti je zahrnutá situačná analýza, SWOT analýza a problematika konkurencie. V praktickej časti som spomínané analýzy spracoval tak, aby ich výsledky pomohli pochopiť súčasnú pozíciu podniku na trhu vo vzťahu k jeho konkurencii. Účelom tejto práce je identifikovať silné a slabé stránky …more
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is process analysis of competitive environment HBH company. In theoretical part is include, position analysis, SWOT analysis and competitors. In practical part are elaborated specified analysis so their results help understood current position of company on the market to competitors relationship. The purpose of this part is also identified strenghs and weaknesses of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 12. 2007
Accessible from:: 5. 12. 2012
Identifier: 7424

Thesis defence

  • Date of defence: 16. 1. 2008

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

HAMŠÍK, Milan. Analýza konkurence stavební společnosti HBH, a. s. Považská Bystrica. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 05. 12. 2012

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 5. 12. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing