Dítě se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí mateřské školy – Lucie Jeřábková
Lucie Jeřábková
Bachelor's thesis
Dítě se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí mateřské školy
A Child with Special Educational Needs in Kindergarten
Anotácia:
Bakalářská práce má teoreticko-aplikační charakter a je rozdělena do dvou částí. Jejím cílem je zpracování sady osmi aktivit pro dítě se speciálními vzdělávacími potřebami. Teoretická část vymezuje základní pojmy související s touto problematikou, dále se zaměřuje na popis některých neurovývojových poruch, jejich projevů a na oblasti rozvoje dítěte se speciálními vzdělávacími potřebami v mateřské škole …viacAbstract:
The bachelor thesis has a theoretical-application character and is divided into two parts. The aim is to process a set of eight activities for a child with special educational needs. The theoretical part defines the basic terms related to this issue, further focuses on the description of some neurodevelopmental disorders, their manifestations and areas of development of a child with special educational …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Jeřábková, Lucie. Dítě se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí mateřské školy. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / odbor:
Preschool Teacher Training / Preschool Teacher Training
Práce na příbuzné téma
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Simona Mračková -
Kvalita intersubjektivní interakce v předškolním: Podpora kvality pedagogických responsí v rámci interakce pedagog ? dítě/děti
Iva HEGROVÁ