Místní a regionální tisk na Pelhřimovsku a jeho význam pro regionální marketingovou komunikaci – Kateřina LISÁ
Kateřina LISÁ
Bakalářská práce
Místní a regionální tisk na Pelhřimovsku a jeho význam pro regionální marketingovou komunikaci
Local and regional press in Pelhřimov area and its importance for regional marketing communication
Anotace:
Bakalářská práce ?Místní a regionální tisk na Pelhřimovsku a jeho význam pro regionální marketingovou komunikaci? se zabývá místními a regionálními periodiky vycházejícími na území okresu Pelhřimov. Práce se zaměřuje na místní tisk ve městech Pelhřimov, Počátky a Humpolec a zároveň na vybrané tiskoviny vydávané městskými informačními centry. Cílem práce je, na základě obsahové analýzy, zhodnotit význam …víceAbstract:
Bachelor thesis ?Local and regional press in Pelhřimov area and its importance for regional marketing communication? is dealing with local and regional periodical press published in Pelhřimov region. Thesis focuses on a local press in Pelhřimov, Počátky and Humpolec and at the same time on selected printed materials issued by town information centers. The aim of this thesis is; on the basis of content …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2012
Zveřejnit od: 30. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Helena Pavličíková, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LISÁ, Kateřina. \textit{Místní a regionální tisk na Pelhřimovsku a jeho význam pro regionální marketingovou komunikaci}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Pedagogická fakulta. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/lrf8ij/.
Jak správně citovat práci
LISÁ, Kateřina. Místní a regionální tisk na Pelhřimovsku a jeho význam pro regionální marketingovou komunikaci. Č. Bud., 2012. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / NJu-SVu, Společný základ
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace regionálních muzeí
Klára Buchlovská -
Marketingová komunikace regionálních dobrovolnických center
Štěpánka Vaňková -
Marketing a marketingová komunikace regionálních stanic Českého rozhlasu
Jiří Kokmotos -
Regionální marketingová komunikace společnosti Vivantis
Andrea Nejedlá -
Analýza marketingové komunikace regionálního projektu
Denisa Harkabusová -
Marketingová komunikace Regionálního operačního programu Jihozápad
Markéta Soukupová -
Marketingová komunikace rozhlasové stanice a její specifika v BTB a BTC komunikaci
Ivana Ryllová -
Marketingová komunikace destinací cestovního ruchu v prostředí sociální sítě Instagram
Klára Nosková
Název
Vložil
Vloženo
Práva