Spokojenost zákazníků se službami České pošty – Jana ŠEBKOVÁ
Jana ŠEBKOVÁ
Diplomová práce
Spokojenost zákazníků se službami České pošty
Customer satisfaction with services provided by Czech Post
Anotace:
Česká pošta, státní podnik (dále jen ČP, s. p.) je společnost s více než třicetiletou tradicí, která se zabývá doručovacími službami na území České republiky. V posledních letech se ČP, s. p. potýká s řadou ekonomických problémů, a z tohoto důvodu došlo ke zrušení více než tříseti poboček na území ČR, čímž se mohla snížit spokojenost a loajalita zákazníků. Cílem diplomové práce je zkoumat vztah mezi …víceAbstract:
Czech Post, state enterprise (hereinafter referred to as ČP, s.p.) is a company with more than thirty years of tradition that deals with delivery services in the territory of the Czech Republic. In recent years, ČP, s.p. is facing a number of economic problems, and for this reason more than three hundred branches in the Czech Republic were cancelled, which could reduce customer satisfaction and loyalty …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Martin Špaček, PhD.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠEBKOVÁ, Jana. Spokojenost zákazníků se službami České pošty. Ústí nad Labem, 2024. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management veřejného sektoru / Ekonomika a management veřejného sektoru
Práce na příbuzné téma
-
Spokojenost návštěvníků turistické oblasti Český Krumlov Region v post-covidové éře
Aneta PLASOVÁ -
Spokojenost zákazníků se službami České pošty, s.p. a návrhy na zlepšení
Věra Vašíčková -
Pracovní spokojenost
Nikola MANDELÍČKOVÁ -
Spokojenost zákazníků se službami vybrané pobočky České pošty, s.p.
Kateřina Bělocká -
Spokojenost pracovníků jako zdroj dalšího zkvalitňování služeb Call centra České pošty Ostrava
Klára Baťová -
Motivace a spokojenost zaměstnanců Česká pošty, s. p. v regionu Severní Morava
Eliška LHOTSKÁ -
Pracovní spokojenost zaměstnanců České pošty, s. p.
Zuzana HNILICOVÁ -
Loajalita zákazníků ke konkrétní značce podniku
Ondřej Linhart