Discourse Analysis of Job Advertising in Czech and English Ad Papers – Bc. Renata Náhlíková
Bc. Renata Náhlíková
Master's thesis
Discourse Analysis of Job Advertising in Czech and English Ad Papers
Discourse Analysis of Job Advertising in Czech and English Ad Papers
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá 200 pracovními inzeráty zveřejněnými v českých inzertních novinách Annonce a v anglických Jobs Week. Práce se zaměřuje na analýzu jazyka pracovních inzerátů se zaměřením na gramatickou a strukturální úroveň v obou novinách a jejich následné srovnání. Cílem bylo zjistit, zda gramatická úroveň pracovních inzerátů je v obou novinách odlišná a zda existuje jejich jednotná vnitřní …viacAbstract:
The thesis deals with 200 job advertisements published in the Czech recruitment paper Annonce and the English ad paper Jobs Week. This thesis focuses on various levels of discourse analysis of the language of the job advertisements. A special regard was taken to the grammatical level and the structural level based on the comparison of the ads. The aim was to find out if the grammatical level of job …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/lve7a/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2010
- Vedúci: doc. Mgr. Martin Adam, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Martina Malášková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Primary and Lower Secondary Schools / Lower Secondary School and Language School Teacher Training in English Language