Martin Hlaváček
Bachelor's thesis
Strategie využití online reklamních systémů
Usage Strategy of Online Advertising Systems
Abstract:
Tato bakalářské práce se zabývá analýzou rozložení portfolia mezi vybrané online reklamní systémy. Následující optimalizace vychází z testování a srovnávání reálných dat online reklamních systémů, mezi které budou zařazeny Facebook Ads, Instagram Ads, Google Ads, Sklik, Heureka a Zboží.cz. Výstupní optimalizace by měla sloužit jako souhrn doporučených optimalizačních kroků pro lepší využití prostředků …moreAbstract:
This bachelor thesis analyse optimal distribution of funds between selected Ads systems. Optimization is based on testing and comparing real data from online Ads systems such as: Facebook Ads, Instagram Ads, Google Ads, Sklik, Heureka and Zboží.cz. The output analysis define the most important steps for better distribution of funds which should be always used.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 3. 2019
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Václav Lohr, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HLAVÁČEK, Martin. \textit{Strategie využití online reklamních systémů}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2019. Available from: https://theses.cz/id/lry3e9/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / field:
Systems Engineering and Informatics / Informatics
Theses on a related topic
-
PPC marketing and Facebook remarketing
David Žáček -
Využití PPC reklam a remarketingu v digitálním marketingu
Kristýna Hanousková -
PPC a marketingová komunikace na sociálních sítích
Michaela Bochňáková -
PPC a remarketing na Facebooku a v Google AdWords
Michaela Bochňáková -
Internetová reklama a internetový marketing: možnosti a řešení pro internetový obchod
Jiří Bayer -
PPC a remarketing na Facebooku, Google AdWords a v Sklik
Hanuš Weisl -
Online reklama
Ondřej Švarc -
Srovnání facebook.com a plus.google.com
Jaroslava Horáková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights