Bc. Tereza Komorousová

Bakalářská práce

Analýza marketingového mixu ve vybraném subjektu

Anotace:
Předmětem bakalářské práce je analýza marketingového mixu konkrétní společnosti a návrhy opatření, které povedou k minimalizování problémů a větší expanzi podniku. V teoretické části je popsaný marketingový mix podle světové i české literatury. V aplikační části jsou určeny výzkumné otázky, na které se pomocí různých metod podaří odpovědět. K analýze podniku byly použity metody dotazníkového šetření …více
Abstract:
The subject of the bachelor's thesis is the analysis of the marketing mix in a selected company and proposals for measures that will lead to the minimization of problems and greater expansion of the company. The theoretical part describes the marketing mix according to world and Czech literature. The application part identifies research questions that can be answered using various methods. The methods …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 9. 2020
  • Vedoucí: Ing. Petra Martíšková, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Irena Čihovská

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma