Radka Beníšková
Bachelor's thesis
Autoregulace učení u studentů střední školy
Self-Regulation of Learning in Secondary School Students
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá problematikou autoregulace učení u studentů Střední školy Jejím záměrem je zjistit současnou míru autoregulace učení u studentů střední školy. Teoretická část vychází ze základních východisek autoregulace učení a rozebírá vnitřní a vnější determinanty autoregulace jako východiska pro další vzdělávání. Dále se zabývá autoregulací u studentů středních škol. Praktická část zjišťuje …moreAbstract:
The thesis being presented addresses issues associated with high school students learning / teaching self-regulation. The main goal of the thesis is to determine current level of high school students learning / teaching self-regulation, dealing with the subject in two sections: theoretical Part, and practical Part. The theoretical part follows the learning / teaching self-regulation fundamental and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2016
Accessible from:: 19. 4. 2016
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Beníšková, Radka. Autoregulace učení u studentů střední školy. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 19.4.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 19. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Specialization in pedagogy / Social pedagogy
Theses on a related topic
-
Autodiagnostika učitele střední školy
Jana Holomčíková -
Autodiagnostika učitele střední školy
Jitka Filipčíková -
Výzkum autodiagnostiky pojetí žáků u učitelů odborných předmětů
Dalibor Galatík -
Možnosti autodiagnostiky učitele v pedagogické praxi
Marcela KOSTELNÍKOVÁ -
Motivace a učení učitelů v projektech školy
Lenka Vojáčková -
Strategie učitele ke zvýšení motivace žáků k učení na 1. stupni základních škol
Monika Bsonková -
Porovnání motivace k učení žáků na standardní základní škole, ScioŠkole a škole s daltonským vzdělávacím plánem
Kateřina Žahourková -
Smlouva kupní na věc nemovitou - porovnání úpravy původní dle SOZ (zák. č. 40/1964 Sb.), dle ObchZ (zák. č. 513/1991 Sb.) a nové dle NOZ (zák. č. 89/2012 Sb.)
Veronika Samcová