Segmentační analýza potenciálních uživatelů věrnostní aplikace vybraného obchodního centra: Analytický přístup k charakteristikám, motivacím a očekáváním uživatelů – Michaela Matoušková
Michaela Matoušková
Master's thesis
Segmentační analýza potenciálních uživatelů věrnostní aplikace vybraného obchodního centra: Analytický přístup k charakteristikám, motivacím a očekáváním uživatelů
Analysis of the quality control process of key customers in a polygraphic company
Abstract:
Diplomová práce se zabývá atraktivním tématem věrnostních mobilních aplikací v prostředí obchodních center. Práce si klade za cíl vymezit charakteristiky potenciálních cílových uživatelů věrnostního programu vybraného obchodního centra, určit faktory, které ovlivňují rozhodnutí o vstupu do věrnostního programu, odhalit motivátory k registraci a k využívání věrnostní mobilní aplikace a také blíže specifikovat …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the attractive topic of mobile loyalty applications in the environment of shopping centres. The thesis aims to define the characteristics of potential target users of the loyalty program of a selected shopping center, to determine the factors that influence the decision to join the loyalty program, to reveal the motivators to register and to use the loyalty mobile application …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 7. 2024
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/94599
Thesis defence
- Date of defence: 22. 8. 2024
- Supervisor: Jan Závodný Pospíšil
- Reader: Klára Šimůnková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MATOUŠKOVÁ, Michaela. \textit{Segmentační analýza potenciálních uživatelů věrnostní aplikace vybraného obchodního centra: Analytický přístup k charakteristikám, motivacím a očekáváním uživatelů}. Online. Master's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2024. Available from: https://theses.cz/id/lsd1g3/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/94599
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
VĚRNOSTNÍ APLIKACE RETAILOVÝCH ŘETĚZCŮ V ČR A JEJICH INOVACE
Dominik Drobný -
Mobilní aplikace z pohledu marketingu
Stanislav Erben -
Mobilní aplikace pro získávání razítek k věrnostním kartičkám
Petr Čermák -
Transformation in Motivating Factors at a Basic School
Soňa Remiášová -
Motivační faktory a jejich role při investování do kryptoměn generací Z
Karolína Rudorferová -
Hlavní motivační faktory dobrovolníků aktivně pomáhajících uprchlíkům
Daniela UHLÍKOVÁ -
Sociálně motivační faktory ve vzdělávání adolescentů
David Florián -
Marketingová analýza služieb nákupného centra - prípadová štúdia
Denisa Popracová