Segmentační analýza potenciálních uživatelů věrnostní aplikace vybraného obchodního centra: Analytický přístup k charakteristikám, motivacím a očekáváním uživatelů – Michaela Matoušková
Michaela Matoušková
Diplomová práce
Segmentační analýza potenciálních uživatelů věrnostní aplikace vybraného obchodního centra: Analytický přístup k charakteristikám, motivacím a očekáváním uživatelů
Analysis of the quality control process of key customers in a polygraphic company
Anotace:
Diplomová práce se zabývá atraktivním tématem věrnostních mobilních aplikací v prostředí obchodních center. Práce si klade za cíl vymezit charakteristiky potenciálních cílových uživatelů věrnostního programu vybraného obchodního centra, určit faktory, které ovlivňují rozhodnutí o vstupu do věrnostního programu, odhalit motivátory k registraci a k využívání věrnostní mobilní aplikace a také blíže specifikovat …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the attractive topic of mobile loyalty applications in the environment of shopping centres. The thesis aims to define the characteristics of potential target users of the loyalty program of a selected shopping center, to determine the factors that influence the decision to join the loyalty program, to reveal the motivators to register and to use the loyalty mobile application …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 7. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/94599
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 8. 2024
- Vedoucí: Jan Závodný Pospíšil
- Oponent: Klára Šimůnková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MATOUŠKOVÁ, Michaela. \textit{Segmentační analýza potenciálních uživatelů věrnostní aplikace vybraného obchodního centra: Analytický přístup k charakteristikám, motivacím a očekáváním uživatelů}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/lsd1g3/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/94599
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
VĚRNOSTNÍ APLIKACE RETAILOVÝCH ŘETĚZCŮ V ČR A JEJICH INOVACE
Dominik Drobný -
Mobilní aplikace z pohledu marketingu
Stanislav Erben -
Mobilní aplikace pro získávání razítek k věrnostním kartičkám
Petr Čermák -
Transformation in Motivating Factors at a Basic School
Soňa Remiášová -
Motivační faktory a jejich role při investování do kryptoměn generací Z
Karolína Rudorferová -
Hlavní motivační faktory dobrovolníků aktivně pomáhajících uprchlíkům
Daniela UHLÍKOVÁ -
Motivační faktory dobrovolnictví v sociální oblasti - biografické rozhovory
Kateřina HŘEBŘINOVÁ -
Marketingová analýza služieb nákupného centra - prípadová štúdia
Denisa Popracová