Návrh na zlepšenie marketingovej stratégie maloobchodnej firmy 4studio – Alexandra Čupáková
Alexandra Čupáková
Bakalářská práce
Návrh na zlepšenie marketingovej stratégie maloobchodnej firmy 4studio
Návrh na zlepšení marketingové strategie maloobchodní firmy 4studio
Anotace:
Cílem bakalářské práce na téma Návrh na zlepšení marketingové strategie maloobchodní firmy 4studio je provést zhodnocení současné marketingové strategie obchodu 4studio.sk, která je zaměřena na prodej fotografických produktů. Teoretická část práce vymezuje základní pojmy související s marketingem, marketingovou strategií a komunikací. Praktická část byla provedena pomocí kvantitativního dotazníkového …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis on the topic Proposal for improving the marketing strategy of the retail company 4studio, is to make an evaluation of the current marketing strategy of the store 4studio.sk, which is focused on the sale of photographic products. The theoretical part of the thesis defines the basic terms of marketing, marketing strategy and communication. The practical part has been realized …víceAbstract:
Cieľom bakalárskej práce na tému Návrh na zlepšenie marketingovej stratégie maloobchodnej firmy 4studio je zrealizovať zhodnotenie súčasnej marketingovej stratégie obchodu 4studio.sk, ktorý je zameraný na predaj fotografických produktov. V teoretickej časti práce sú definované základné pojmy súvisiace s marketingom, marketingovou stratégiou a komunikáciou. Praktická časť bola realizovaná pomocou kvantitatívneho …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/89283
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2023
- Vedoucí: Přemysl Průša
- Oponent: Tomáš Sadílek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/89283
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikácia a marketingová stratégia v maďarskej banke
Zsolt Sándor -
Marketingová komunikácia vybranej organizácie
Dominika Kultanová -
Marketingová komunikácia vybranej firmy
Daniela Rabatinová -
Marketingová komunikácia vybraného reťazca lekární
Andrea Šándorová -
Marketingová komunikácia trvalo udržateľného cestovného ruchu na Liptove
Martina Majchútová -
Digitálna marketingová komunikácia vybraného podniku
Budinská Budinská -
Marketingová komunikácia firmy Bezpa Consult
Marta Najdeková -
Marketingová komunikácia hokejového klubu HK Martin
Petronela Kubaláková