Návrh na zlepšenie marketingovej stratégie maloobchodnej firmy 4studio – Alexandra Čupáková
Alexandra Čupáková
Bachelor's thesis
Návrh na zlepšenie marketingovej stratégie maloobchodnej firmy 4studio
Návrh na zlepšení marketingové strategie maloobchodní firmy 4studio
Abstract:
Cílem bakalářské práce na téma Návrh na zlepšení marketingové strategie maloobchodní firmy 4studio je provést zhodnocení současné marketingové strategie obchodu 4studio.sk, která je zaměřena na prodej fotografických produktů. Teoretická část práce vymezuje základní pojmy související s marketingem, marketingovou strategií a komunikací. Praktická část byla provedena pomocí kvantitativního dotazníkového …moreAbstract:
The aim of the bachelor thesis on the topic Proposal for improving the marketing strategy of the retail company 4studio, is to make an evaluation of the current marketing strategy of the store 4studio.sk, which is focused on the sale of photographic products. The theoretical part of the thesis defines the basic terms of marketing, marketing strategy and communication. The practical part has been realized …moreAbstract:
Cieľom bakalárskej práce na tému Návrh na zlepšenie marketingovej stratégie maloobchodnej firmy 4studio je zrealizovať zhodnotenie súčasnej marketingovej stratégie obchodu 4studio.sk, ktorý je zameraný na predaj fotografických produktov. V teoretickej časti práce sú definované základné pojmy súvisiace s marketingom, marketingovou stratégiou a komunikáciou. Praktická časť bola realizovaná pomocou kvantitatívneho …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2023
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/89283
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2023
- Supervisor: Přemysl Průša
- Reader: Tomáš Sadílek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/89283
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikácia a marketingová stratégia v maďarskej banke
Zsolt Sándor -
Marketingová komunikácia vybranej organizácie
Dominika Kultanová -
Marketingová komunikácia vybranej firmy
Daniela Rabatinová -
Marketingová komunikácia vybraného reťazca lekární
Andrea Šándorová -
Marketingová komunikácia hokejového klubu HK Martin
Petronela Kubaláková -
Marketingová komunikácia trvalo udržateľného cestovného ruchu na Liptove
Martina Majchútová -
Marketingová komunikácia vybranej organizácie
Martina Mičianová -
Digitálna marketingová komunikácia vybraného podniku
Budinská Budinská