Alexandra Čupáková

Bachelor's thesis

Návrh na zlepšenie marketingovej stratégie maloobchodnej firmy 4studio

Návrh na zlepšení marketingové strategie maloobchodní firmy 4studio
Abstract:
Cílem bakalářské práce na téma Návrh na zlepšení marketingové strategie maloobchodní firmy 4studio je provést zhodnocení současné marketingové strategie obchodu 4studio.sk, která je zaměřena na prodej fotografických produktů. Teoretická část práce vymezuje základní pojmy související s marketingem, marketingovou strategií a komunikací. Praktická část byla provedena pomocí kvantitativního dotazníkového …more
Abstract:
The aim of the bachelor thesis on the topic Proposal for improving the marketing strategy of the retail company 4studio, is to make an evaluation of the current marketing strategy of the store 4studio.sk, which is focused on the sale of photographic products. The theoretical part of the thesis defines the basic terms of marketing, marketing strategy and communication. The practical part has been realized …more
Abstract:
Cieľom bakalárskej práce na tému Návrh na zlepšenie marketingovej stratégie maloobchodnej firmy 4studio je zrealizovať zhodnotenie súčasnej marketingovej stratégie obchodu 4studio.sk, ktorý je zameraný na predaj fotografických produktov. V teoretickej časti práce sú definované základné pojmy súvisiace s marketingom, marketingovou stratégiou a komunikáciou. Praktická časť bola realizovaná pomocou kvantitatívneho …more
 
 
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 6. 2023
  • Supervisor: Přemysl Průša
  • Reader: Tomáš Sadílek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/89283