Alexandra Čupáková

Bakalářská práce

Návrh na zlepšenie marketingovej stratégie maloobchodnej firmy 4studio

Návrh na zlepšení marketingové strategie maloobchodní firmy 4studio
Anotace:
Cílem bakalářské práce na téma Návrh na zlepšení marketingové strategie maloobchodní firmy 4studio je provést zhodnocení současné marketingové strategie obchodu 4studio.sk, která je zaměřena na prodej fotografických produktů. Teoretická část práce vymezuje základní pojmy související s marketingem, marketingovou strategií a komunikací. Praktická část byla provedena pomocí kvantitativního dotazníkového …více
Abstract:
The aim of the bachelor thesis on the topic Proposal for improving the marketing strategy of the retail company 4studio, is to make an evaluation of the current marketing strategy of the store 4studio.sk, which is focused on the sale of photographic products. The theoretical part of the thesis defines the basic terms of marketing, marketing strategy and communication. The practical part has been realized …více
Abstract:
Cieľom bakalárskej práce na tému Návrh na zlepšenie marketingovej stratégie maloobchodnej firmy 4studio je zrealizovať zhodnotenie súčasnej marketingovej stratégie obchodu 4studio.sk, ktorý je zameraný na predaj fotografických produktov. V teoretickej časti práce sú definované základné pojmy súvisiace s marketingom, marketingovou stratégiou a komunikáciou. Praktická časť bola realizovaná pomocou kvantitatívneho …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2023
  • Vedoucí: Přemysl Průša
  • Oponent: Tomáš Sadílek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/89283

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program:
Mezinárodní obchod