Pozornost spotřebitele při rozhodování na webech poskytovatelů operativních leasingů – Bc. Lucie Jurášová
Bc. Lucie Jurášová
Master's thesis
Pozornost spotřebitele při rozhodování na webech poskytovatelů operativních leasingů
Consumer attention when making decision on the website of providers operating leases
Abstract:
Diplomová práce se zabývá chováním spotřebitele na webových stránkách poskytovatelů operativních leasingů. Cílem je identifikovat a popsat faktory, které spotřebitele na daném trhu ovlivňují. Ze zjištěných poznatků celého výzkumuje formulován popis chování spotřebitele na trhu operativních leasingů a doporučení pro jejich poskytovatele. Pro splnění tohoto cíle bylo využito metody eye-trackingu (n=20 …moreAbstract:
The diploma thesis focuses on consumer behaviour on the website of providers operating leases. The aim of the thesis is to identify and describe the factors that affect consumers in this market. Based on findings of the whole research is formulated description of consumer behaviour in the operating lease market and recommendations for their providers. To realize this aim were used eye-tracking method …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 1. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Denis Drexler, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JURÁŠOVÁ, Lucie. \textit{Pozornost spotřebitele při rozhodování na webech poskytovatelů operativních leasingů}. Online. Master's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2020. Available from: https://theses.cz/id/lsjo5l/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Trade Management and Economics
Theses on a related topic
-
Comparative analysis of English language usage on websites of two foreign supermarkets operating in the Czech Republic with commentary and glossary
Michaela PIHRTOVÁ -
Formy podpory nestátních neziskových organizací se zaměřením na testament fundraising (případová studie organizace fungující v České republice a ve Francii)
Lucie Habánová -
Implementation of the New International Standard IFRS 16 Leases in the Czech Republic
Lukáš Sedlák -
Eye of the teacher: Using eye tracking to explore professional vision of teachers and teachers gaze
Zuzana Juříková -
Business dashboardy pracující s pozorností uživatele - Eye-tracking technologie jako nástroj pro podporu rozhodování znalostních pracovníků
Denis Šefara -
Hodnocení pozornosti řidiče pomocí technologie eye-tracking
Daniel Prix