Jana Fiala

Bachelor's thesis

Analýza marketingového mixu společnosti Obývák – bistro & káva

Marketing Mix Analysis of Obývák – bistro & káva
Anotácia:
Cílem bakalářské práce je provést analýzu stávajících nástrojů marketingového mixu vybraného subjektu, jejich kritické zhodnocení a na základě zjištěných výsledků navrhnout případná opatření v rámci jednotlivých nástrojů marketingového mixu. Studentka provede marketingový výzkum zaměřený na vybraný subjekt a jím využívané marketingové nástroje a preference stávajících zákazníků.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Travel/Tourism

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.