Analýza marketingového mixu společnosti Obývák – bistro & káva – Jana Fiala
Jana Fiala
Bachelor's thesis
Analýza marketingového mixu společnosti Obývák – bistro & káva
Marketing Mix Analysis of Obývák – bistro & káva
Anotácia:
Cílem bakalářské práce je provést analýzu stávajících nástrojů marketingového mixu vybraného subjektu, jejich kritické zhodnocení a na základě zjištěných výsledků navrhnout případná opatření v rámci jednotlivých nástrojů marketingového mixu. Studentka provede marketingový výzkum zaměřený na vybraný subjekt a jím využívané marketingové nástroje a preference stávajících zákazníků.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Travel/Tourism
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.