Propojení ráné výuky prvouky s ranou výukou německého jazyka na 1. stupni základní školy – Mgr. Libuše Šindelková
Mgr. Libuše Šindelková
Master's thesis
Propojení ráné výuky prvouky s ranou výukou německého jazyka na 1. stupni základní školy
Interconnection between teaching Science and German at Early Age at Primary School
Abstract:
Diplomová práce „Propojení rané výuky prvouky s ranou výukou německého jazyka na 1. stupni základní školy“ pojednává o možnostech propojení výuky obou předmětů. Vycházela jsem z učebnice Prvouka 2 z nakladatelství Nová škola a vytvořila metodické listy a pomůcky, které může učitel na 1. stupni využít k integraci němčiny a prvouky. Zabývala jsem se problematikou výuky cizího jazyka, charakteristikou …moreAbstract:
Diploma thesis „Interconnection between teaching Science and German at Early Age at Primary School“ deals with the possibilities of connecting the two different subjects. The thesis is based on the book Prvouka 2 Nova skola publishing. I've created methodical lists and tools, that a 1st grade teacher can use to join German language together with Science. I pursued the problems of foreign language teaching …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2008
Identifier:
https://is.muni.cz/th/nwpu9/
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2008
- Supervisor: PhDr. Hana Peloušková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠINDELKOVÁ, Libuše. \textit{Propojení ráné výuky prvouky s ranou výukou německého jazyka na 1. stupni základní školy}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Education. 2008. Available from: https://theses.cz/id/lsrfq4/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Primary Schools / Primary School Teacher Training
Theses on a related topic
-
Discipline in English Classrooms: intervention strategies in the context of organizational forms
Barbora Bečková -
Metodicko-organizační formy při nácviku fotbalových dovedností ve školní tělesné výchově
Petr Blaho -
Material teaching aids for the development of vocabulary in English language teaching
Josephine Gabriela Saňáková -
Implementation of a high-level control system for a teaching aid aimed as a supporting tool when teaching state-space search method
Filip Majerík -
Fantasy Films as a Potential Teaching Tool in Secondary School English Classes.
Šárka Šmídová -
Integrace nevidomých žáků na základní škole
Veronika HÝBLOVÁ