Marketingové řešení sociálního problému – Bc. Barbora Pačesová
Bc. Barbora Pačesová
Master's thesis
Marketingové řešení sociálního problému
Marketing solution to a social problem
Anotácia:
Předmětem diplomové práce je marketingové řešení sociálních problémů prostřednictvím fair trade. První část této práce mapuje vývoj společnosti až do postmoderní fáze. Je zaměřena na stav globalizace s jejími riziky a na hédonistickou konzumní společnost, její charakteristiky a trend kulturních kreativců. První část práce je zakončena kapitolou o globálních nerovnostech,analýzou působení nadnárodních …viacAbstract:
The subject matter of the thesis is a marketing solution of social problems via fair trade movement. The first part of the thesis maps the evolution of society's progress up to its postmodernist phase. It focuses on globalization aspects with its risks, on consumer society with its hedonistic lifestyle, its characteristics, and on the rise and values of cultural creatives. The last chapter of this …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ov4dl/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2018
- Vedúci: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
- Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Economic Policies towards Reduction of Poverty in Developing Countries
Petr Chán -
Nová síť – případová studie kulturní neziskové organizace v kontextu její transformace
Kamila Samková -
Pracovní příležitosti a pracovní podmínky v call centru
Liudmyla Stakhariuk -
Dopady fast fashion na rozvojové krajiny - prípadová štúdia krajiny Bangladéš
Juraj Baškovský -
Fast fashion jako ovlivňující faktor pracovních podmínek v rozvojových zemích
Martina Svobodová -
Pracovní standardy a rozvojové země
Karolina Hutková -
Návrh a statistické vyhodnocení dotazníku k problematice Fair trade v ČR
Jaromír Chomout -
Contribution of fair trade labeled coffee to better living standard for certified coffee farmers in Ethiopia
Rebecca Regassa Ashame