Návrh komunikační kampaně "Vstupte s námi do registru" – Eliška ŠIBROVÁ
Eliška ŠIBROVÁ
Bakalářská práce
Návrh komunikační kampaně "Vstupte s námi do registru"
Proposal for communication campaign "Join the bone marrow registry"
Anotace:
Hlavním cílem předložené bakalářské práce je návrh komunikační kampaně "Vstupte s námi do registru", jež má motivovat studenty Západočeské univerzity v Plzni ke vstupu do registru dárců kostní dřeně. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí, teoretické a praktické. Teoretická část se zaměřuje zejména na problematiku marketingové komunikace a na proces plánování komunikačních kampaní. V praktické části …víceAbstract:
The main aim of the submitted bachelor thesis is a proposal for communication campaign "Join the bone marrow registry", which is supposed to motivate students of the University of West Bohemia in Pilsen to join the registry of bone marrow donors. The thesis is composed of two main parts - theoretical and practical. The theoretical part is mainly focused on the issues of marketing communication and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2018
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Karolína Ptáčková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠIBROVÁ, Eliška. Návrh komunikační kampaně "Vstupte s námi do registru". Plzeň, 2018. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Registr lékařů v českém právu
Karin SERAFINOVÁ -
Dohled ČNB nad finančním trhem - Centrální registr úvěrů
Radim Pešák -
Centrální registr úvěrů, jeho účel a užití v bankovní praxi ČR
Alena Grimová -
Marketingová komunikace projektu "Jedu na dřeň" a vnímání dárcovství kostní dřeně veřejností
Martina Kobližková -
Marketingová komunikace projektu "Jedu na dřeň" a vnímání dárcovství kostní dřeně veřejností
Martina Kobližková -
Marketingová komunikace neziskové akce Vinaři jdou na dřeň
Roman Ivičič -
Marketingová kampaň na nábor do registru kostní dřeně
Vlasta Borůvková Buková -
Marketingová komunikace projektu "Jedu na dřeň" a vnímání dárcovství kostní dřeně veřejností
Martina Kobližková