Analýza on-line komunikačního mixu společnosti Danone a návrh na jeho zefektivnění. – Radek Hodboď
Radek Hodboď
Master's thesis
Analýza on-line komunikačního mixu společnosti Danone a návrh na jeho zefektivnění.
Analysis of on-line communication mix of Danone Czech Republic and a proposal to its effectiveness
Abstract:
Diplomová práce se zabývá tématem on-line komunikace a jejím vymezením v rámci komunikačního a marketingového mixu. Je úzce spojena s překotným technologickým vývojem. Je tedy nutno sledovat trendy, které jsou rovněž součástí práce. Na základě teoretických podkladů, analýzy českého internetového a reklamního prostředí a výzkumu přístupu českých firem k on-line komunikaci, si autor klade za cíl stanovit …moreAbstract:
Diploma thesis studies the topic of on-line communication as a part of communication mix and marketing mix. It's closely connected with rapid technological development. It's therefore necessary to monitor trends, which are also part of the thesis. Based on the theoretical backgound, analysis of Czech internet and advertising environment and research of Czech firm's approach to on-line communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 2. 2012
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/34161
Thesis defence
- Date of defence: 17. 1. 2013
- Supervisor: Milan Postler
- Reader: Alexander Raiman
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/34161
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Návrh on-line komunikace internetového obchodu s vínem
Klaudie Semelová -
On-line marketingová komunikace pro e-shop se sportovní výživou
Nela Sojková -
On-line marketingová komunikace pro značku Rowenta
Tereza Havlová -
On-line marketingová komunikační strategie Cukrárny Na Kopečku
Kristýna Roštejnská -
Marketing klubu HC Olomouc zaměřený na on-line komunikaci
Josef Kramář -
On-line komunikační strategie internetového obchodu
Nikola Pavlíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Internet Marketing in Xiaomi Technology
Hang Su